Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 
Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") určují práva a povinnosti Vás, jako kupujícího, a nás, jako prodávajícího, v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím dálkové komunikace, konkrétně přes E-shop na naší webové stránce stromecekvanocni.cz .
 
Obchodník je:
SOBA spol. s.r.o.,
Hraničná 2
Košice 040 17
Slovensko
IČO: 00691518
DIČ: 2020489823
IČ DPH: SK2020489823
zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu Košice, oddíl: sro, vložka číslo: 138/V
e-mail soba@soba.sk
telefonní číslo +421 55 62 552 61
 
Orgánem dozoru je zejména Slovenská obchodní inspekce SOI, Inspektorát SOI pro Košický kraj Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1, Slovensko, Odbor výkonu dohledu, ke@soi.sk Tel. čj. 055/729 07 05, 055/622 76 55.
 
Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde www.stromecekvanocni.cz/menu/ochranaosobnichudaju/ .
 
Pokud některá část těchto Podmínek je v rozporu s tím, na čem jsme se dohodli v rámci Vaší objednávky na našem E-shopu, tato konkrétní dohoda bude mít přednost před těmito Podmínkami.
 
Kupující (zákazník) odesláním objednávky potvrzuje, že je obeznámen s uvedenými obchodními podmínkami. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí uvedenými obchodními podmínkami. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Obchodní podmínky se řídí výhradně platnou legislativou Slovenské republiky.

1. NĚKTERÉ DEFINICE
 
Digitálním plněním je vše, co můžete nakoupit na E-shopu prostřednictvím uzavření Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění a současně sestává z údajů vytvořených a dodaných v digitální formě nebo digitální služba, která Vám umožňuje vytvářet, zpracovávat, uchovávat údaje v digitální formě nebo přistupovat k takovýmto údajem.
 
Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží.
 
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení, dopravu, poštovné nebo jiné poplatky.
 
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu, případných dalších nákladů a poplatků, pokud tyto nebylo možné určit předem.
 
DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů.
 
E-shop je internetový obchod provozovaný námi na adrese stromecekvanocni.cz na kterém bude probíhat nákup Zboží.
 
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu.
 
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu stromecekvanocni.cz na území České republiky je SOBA spol. s.r.o., IČO: 00691518, Hraničná 2, Košice 040 17, Slovensko, zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu Košice, oddíl: sro, vložka číslo: 138/V, DIČ: 2020489823, IČ DPH: SK202ba@ telefonní číslo +421 55 62 552 61, právními předpisy označovaná jako prodávající a/nebo obchodník. Pro vyloučení pochybností nejsme provozovateli online trhu, a tudíž nejsme osoby, které provozují a poskytují Spotřebitelům online trh, a to ani prostřednictvím třetí osoby, a tudíž nevztahují se na nás zvláštní informační povinnosti podle § 16 a § 17 Zákona o ochraně spotřebitele .
 
Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s námi.
 
Podnikatel je osoba zapsaná v Obchodním rejstříku, podniká na základě živnostenského oprávnění, podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů nebo osoba, která provádí zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu.
 
Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti.
 
Spotřebitelská kupní smlouva je kupní smlouva uzavřená mezi obchodníkem jako prodávajícím a Spotřebitelem jako kupujícím, je-li předmětem koupě jakákoli movitá věc, včetně věci s digitálními prvky, vody, plynu nebo elektřiny prodávaných v omezeném objemu nebo v určeném množství, a to i tehdy, pokud se má věc teprve vyrobit nebo vyhotovit, mimo jiné i podle specifikací Spotřebitele jako kupujícího.
 
Zboží je všechno, co můžete nakoupit na E-shopu.
 
Uživatelský účet je účet zřízený ve Spotřebitelském klubu (pokud e-shop tuto možnost poskytuje) na základě Vámi uvedených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených smluv nebo přistupování a využívání Digitálního obsahu dodaného v rámci Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění .
 
Vy, pokud nakupujete na našem E-shopu, právně jste označován jako kupující. Pokud uvedete v objednávce své identifikační číslo (IČO), berete na vědomí, že se na Vás vztahují ustanovení těchto Podmínek, která jsou určena pro podnikatele, jakož i podmínky dohodnuté mezi námi. Stále však máte, v rámci platných právních předpisů, nárok na plnou ochranu před nekalými a agresivními obchodními praktikami a proti klamavému jednání a klamavému opomenutí.
 
Smlouva uzavřená na dálku je smlouva mezi obchodníkem a Spotřebitelem dohodnuta a uzavřena výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti obchodníka a Spotřebitele, zejména využitím online rozhraní, elektronické pošty, telefonu, faxu, adresního dopisu nebo nabídkového katalogu (“Smlouva“ ).

Občanský zákoník je slovenský Zákon č.j. č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
 
Zákon na ochranu spotřebitele je slovenský Zákon č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů.
 
2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
 
Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu: stromecekvanocni.cz
 
Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout Nám všechny informace správně, úplně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné, úplné a pravdivé.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouvu s námi uzavírate v českém jazyce.
 
Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím našeho E-shopu. Náklady na použití komunikačních prostředků, které při uzavírání Smlouvy využijete, hradíte vy. Tyto náklady nezvyšují celkovou cenu zboží a neliší se od základní sazby, kterou platíte za používání těchto prostředků (zejména za přístup k internetu). Odesláním objednávky souhlasíte s využitím prostředků komunikace na dálku.
 
Pro uzavření Smlouvy je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh objednávky, který musí obsahovat:
1. Informace o nakupovaném zboží (označujete zboží tlačítkem "Přidat do košíku / Do košíku").
2. Informace o ceně, ceně za dopravu, DPH, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží. Tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu objednávky a automaticky vypočteny na základě zvoleného zboží a způsobu doručení.
3. Vaše identifikační údaje potřebné pro doručení zboží: jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
4. V případě, že Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také informaci o tom, jak dlouho Vám budeme zboží dodávat.
 
Během tvorby návrhu objednávky můžete údaje měnit a kontrolovat až do jejího vytvoření.
Po provedení kontroly a stisku tlačítka "Odeslat objednávku" objednávku vytvoříte. Před stisknutím tlačítka musíte potvrdit, že jste se řádně seznámili s Podmínkami a souhlasíte s nimi. Bez tohoto potvrzení nebude možné objednávku vytvořit. Po stisku tlačítka budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.
 
Vaši objednávku potvrdíme co nejdříve zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi. Podmínky platné v den objednání jsou nedílnou součástí Smlouvy.
Mohou nastat situace, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit, například pokud zboží není dostupné nebo objednáte-li více kusů, než je povoleno. Informaci o maximálním počtu kusů zboží poskytujeme předem na E-shopu. Pokud nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě. Smlouva je v takovém případě uzavřena, když naši nabídku potvrdíte.
 
Pokud je v E-shopu nebo v návrhu objednávky uvedena zjevně vadná cena, například v důsledku technické chyby, nejsme povinni dodat zboží za tuto cenu ani po potvrzení objednávky. V takovém případě Vás budeme neprodleně kontaktovat a máme právo odstoupit od Smlouvy, přičemž Vám zašleme nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě. Nová Smlouva je uzavřena, když naši nabídku potvrdíte. Pokud naši nabídku nepotvrdíte do 3 dnů, máme právo od Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například, když cena zcela zjevně neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo obsahuje zjevně nesprávné číslice.
 
Po uzavření Smlouvy jste povinni zaplatit celkovou cenu.
 
Pokud máte zřízený účet ve Spotřebitelském klubu, můžete učinit objednávku prostřednictvím něj. V takovém případě máte povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby objednávky je totožný jako pro kupujícího bez účtu ve Spotřebitelském klubu, avšak nemusíte opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
V některých případech umožňujeme využít slevy na nákup zboží. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v návrhu objednávky vyplnili údaje o slevě do určeného pole. Zboží bude následně poskytnuto se slevou.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Po registraci v našem E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

4.2. Při registraci do Uživatelského účtu jste povinni uvést správné a pravdivé údaje a v případě změn je aktualizovat.

4.3. Přístup v Uživatelském účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Máte povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně těchto údajů a neposkytovat je žádné jiné osobě. Neneseme za zneužití těchto údajů odpovědnost.

4.4. Uživatelský účet je osobní a nemáte oprávnění umožnit jeho používání třetím osobám.

4.5. Uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud jej nepoužíváte déle než 6 měsíců, odstoupíte-li od Smlouvy nebo porušíte-li své povinnosti podle Smlouvy.

5. CENOVÉ A PLETOBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je také uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

5.2. Celková cena je uvedena včetně DPH, včetně všech poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.

5.3. Platbu Celkové ceny od Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
5.3.1 Dobírka: v takovém případě dojde k platbě při doručení zboží v hotovosti nebo prostřednictvím karty. Za tuto službu je účtován poplatek.
5.3.2 Bankovním převodem: informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 7 dnů.
5.3.3 V hotovosti nebo kartou při osobním odběru: v hotovosti je možné hradit zboží v případě převzetí na našem výdejním místě, jehož adresa je Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko

5.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude fyzicky přiložena ke Zboží. Faktura je vystavena výhradně v EUR a přepočítavá sa kurzem 28 CZK / 1 EUR. Výsledná cena v CZK je zaokrouhlena na celé české koruny směrem dolů.

5.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží je Vám dodáno. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním peněžních prostředků na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku uskutečnění platby.

6. DODÁNÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ NÁHODNÉ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENÍ A ZTRÁTY PŘEDMĚTU KOUPY

6.1. Zboží Vám bude dodáno způsobem dle Vaší volby:

a) při dopravě kurýrní společností s doručením v rámci celé ČR do 2-3 pracovních dnů po expedici z našeho skladu: 168 CZK

b) při objednávce v hodnotě zboží nad 1200 CZK a dopravě kurýrní společností s doručením v rámci celé ČR do 2-3 pracovních dnů po expedici z našeho skladu je doručení zdarma.

Poplatek za platbu na dobírku kurýrní službou je 1,50 €. Minimální hodnota zboží objednávaného na dobírku musí být 300 CZK, nebo platba za objednané zboží musí být uhrazena předem, prostřednictvím bankovního převodu, na základě námi vystavené a elektronicky zaslané zálohové faktury.
Platba na dobírku znamená, že platba je realizována v hotovosti klientem v okamžiku doručení zásilky kurýrní službou.

6.2. Zboží lze dodat pouze v rámci České republiky.

6.3. Zboží jsme Vám povinni dodat bezodkladně, nejpozději však ve lhůtě 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. Zboží je dodáno v okamžiku, kdy je převezmete nebo jej převezme Vámi určená osoba, nebo když ho předáme přepravci, kterého jste pověřili Vy mimo možnosti přepravy, kterou jsme Vám nabídli. Zboží s digitálními prvky se považuje za dodané okamžikem, kdy je Vám zpřístupněn ke stažení a instalaci příslušný digitální obsah nebo digitální služba, nebo jde-li o nepřetržité dodávání digitálního obsahu nebo poskytování digitální služby během dohodnuté doby, okamžikem zahájení jeho zpřístupňování Vaší osobě.

6.4. Při plnění Smlouvy mohou nastat takové skutečnosti, které budou mít vliv na termín dodání Vámi objednaného Zboží. O změně termínu dodání a o novém předpokládaném termínu dodání objednaného Zboží Vás budeme e-mailem neprodleně informovat, přičemž Vaše právo odstoupit od Smlouvy tímto není dotčeno. Součástí Našeho oznámení o novém termínu dodání Zboží je i Naše žádost adresovaná Vám k vyjádření, zda trváte na dodání Vámi objednaného Zboží v novém termínu. V případě osobního odběru na Naší provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

6.5. Při přebírání Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakéhokoli poškození tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k poškození obalu, které svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

6.6. Zboží jste povinen převzít v dohodnutém místě a čase. Pokud si doručované Zboží nepřevezmete podle předchozí věty, e-mailem Vám sdělíme, kde si můžete Zboží převzít, včetně lhůty pro jeho převzetí nebo Vám Zboží na základě Vaší písemné žádosti zaslané nejpozději do 14 dnů od kdy jste si měli Zboží převzít, opětovně doručíme, přičemž se zavazujete nám uhradit veškeré náklady spojené s opětovným doručením Zboží na Vaše požádání. V případě, kdy porušíte svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle bodu 6.3 těchto Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není důvodem pro odstoupení od Smlouvy mezi námi a vámi. Pokud Zboží nepřevezmete ani v dodatečné lhůtě, vzniká Nám právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Rozhodneme-li se předmětné právo provést, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na náhradu vzniklé škody v částce skutečných nákladů na pokus o doručení Zboží na Vaše požádání, případně dalšího nároku na náhradu škody, vznikne-li.

6.7. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením na Vaše požádání spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od doručení e-mailu.

6.8. Nebezpečí náhodné zkázy, náhodného zhoršení a ztráty Zboží na Vás přechází v okamžiku dodání Zboží. V případě, že Zboží nepřevezmete nebo jej převzít odmítnete, s výjimkou případů podle bodu 6.4 těchto Podmínek, přechází na Vás nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží v okamžiku, kdy jste měli možnost jej převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete všechny důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
 

7. PRÁVA ZE ZODPOVĚDNOSTI ZA VADY

7.1. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady

7.1.1 V případě, že jste Podnikatelem zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v dohodnuté kvalitě, množství a bez vad.
7.1.2 V případě, že jste Spotřebitelem zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v souladu s obecnými požadavky dle § 617 Občanského zákoníku a dohodnutými požadavky dle § 616 Občanského zákoníku prezentovanými vlastnostmi Vámi objednaného Zboží na Našem E-shopu nebo na Našich propagačních materiálech ve vztahu Zboží, a bez vad. Zboží nemusí být v souladu s obecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku, pokud při uzavření Smlouvy jsme Vás s tím výslovně seznámili, že určitá vlastnost neodpovídá takovým všeobecným požadavkům a Vy jste s tím výslovně a zvlášť souhlasili.
7.1.3 Prodané Zboží je v souladu s obecnými požadavky dle § 617 Občanského zákoníku pokud:
7.1.3.1 je vhodné pro všechny účely, pro které se Zboží stejného druhu běžně používá s přihlédnutím zejména k právním předpisům, technickým normám nebo kodexům chování platným pro příslušné odvětví, pokud technické normy nebyly vypracovány;
7.1.3.2 odpovídá popisu a kvalitě vzorku nebo modelu, které jsme Vám zpřístupnili před uzavřením Smlouvy;
7.1.3.3 je dodán s příslušenstvím, obalem a návody včetně návodu k montáži a instalaci, které můžete důvodně očekávat;
7.1.3.4 je dodán v množství, kvalitě a s vlastnostmi včetně funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovat si při běžném používání svou funkčnost a výkonnost (životnost), jaké jsou běžné pro Zboží stejného druhu a jaké můžete důvodně očekávat vzhledem k povaze prodaného Zboží s přihlédnutím k jakémukoli našemu veřejnému prohlášení nebo veřejnému prohlášení jiné osoby ve stejném dodavatelském řetězci včetně výrobce, nebo jejich jménem, ​​a to zejména při propagaci Zboží nebo na jeho označení, přičemž za výrobce se považuje zhotovitel Zboží, dovozce Zboží na trhu Evropské unie ze třetí země nebo jiná osoba, která se označuje za výrobce tím, že na Zboží umístí své jméno, ochrannou známku nebo jiné rozlišující označení. Zodpovídáme za vady, které má Zboží při jeho dodání v rozsahu Našeho závazku uvedeného v čl. 7.1.1. nebo 7.1.2. těchto Podmínek
7.1.4 Pokud jste Podnikatelem za vady Zboží neodpovídáme v následujících případech:
7.1.4.1 pokud jste byli o existujících vadách poučen nebo jste o vadách museli vědět na základě okolností uzavření Smlouvy a tyto vady nejsou v rozporu s dohodnutými vlastnostmi Zboží;
7.1.4.2 pokud vady Zboží vznikly poté, co jste Zboží převzali, za předpokladu, že vady nevznikly porušením Našich povinností nebo jste si měli Zboží možnost převzít dle čl. 6. těchto Podmínek a bez právního důvodu jste převzetí Zboží odmítli nebo jste Zboží nepřevzali;
7.1.4.3 pokud jste zjevné vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.1. těchto Podmínek;
7.1.4.4 pokud jste skryté vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.2. těchto Podmínek;
7.1.4.5 při použitém Zboží neodpovídáme za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla sjednána nižší cena.
7.1.5 Pokud jste Spotřebitelem za vady a vlastnosti Zboží neodpovídáme v případech pokud:
7.1.5.1 jste vady Zboží nevytkli včas ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1. těchto Podmínek;
7.1.5.2 vlastnosti Zboží neodpovídají všeobecným požadavkům podle § 617 občanského zákoníku, přičemž jste byli námi o této skutečnosti jasně písemně poučeni a zvlášť jste vyjádřili výslovný písemný souhlas s uvedeným nesouladem; jde o smlouvu na koupi Zboží s digitálními prvky nebo na smlouvu o poskytnutí digitálního plnění
7.1.5.3 a vady Zboží vznikly v důsledku nesprávné instalace nebo nenainstalování potřebných aktualizací, pokud jsme Vám zajistili dodání takových aktualizací, informovali Vás o jejich dostupnosti a důsledcích pro případ, že si je nenainstalujete;
7.1.5.4 a nenainstalování nebo nesprávná instalace potřebných aktualizací v důsledku, které vznikly vady na Zboží, nebyla způsobena nedostatky v Námi poskytnutém návodu k jejich instalaci;
7.1.6 Všeobecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od momentu převzetí Zboží z Vaší strany
7.1.7 Dojde-li k výměně Zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového Zboží z Vaší strany.
7.1.8 Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud je neuplatníte v záruční době. Avšak práva z odpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí, musíte uplatnit nejpozději v den následující po koupi, jinak Vaše práva zaniknou.

7.2. Prodané Zboží má vady, není-li v souladu s dohodnutými požadavky a všeobecnými požadavky dle bodů výše nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží dle bodu 6.8 Podmínek je Zboží bez vad, zejména, že:
 
7.2.1 odpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě a má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze vzhledem k povaze Zboží rozumně očekávat;
7.2.2 je vhodný pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé a je funkční;
7.2.3 vyznačuje se vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem, se kterým se Zboží stejného druhu běžně používá, bez potřeby změny prodaného Zboží, hardwaru nebo softwaru (kompatibilita) a vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem odlišnými od těch, se kterými se Zboží stejného druhu běžně používá (interoperabilita);
7.2.4 je dodán s veškerým příslušenstvím a návody, je-li tak dohodnuto s Vámi ve Smlouvě;
7.2.5 jsou dodány aktualizace vymezené ve Smlouvě, pokud jde o Zboží s digitálními prvky.
 
7.3. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro Podnikatele.
 
7.3.1 Je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.
7.3.2 Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté), jste povinen uplatnit způsobem podle bodu 7.5.1. níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu na Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
7.3.3 Pokud je Vám Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost neprodleně oznámili na telefonním čísle +421 55 62 552 61 nebo e -mailem na soba@soba.sk. V případě zjištění zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinen bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže. K pozdější uplatněné reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, nebudeme přihlížet.
7.3.4 Záruka se vztahuje na všechny vady Zboží popsané v bodě 7.2. a/nebo v rozporu s naším závazkem v bodě 7.1.1a. těchto Podmínek.
7.3.5 Nejste oprávněn uplatnit si právo z odpovědnosti za vadu v případě, že za vady neodpovídáme ve smyslu bodu 7.1.4. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v době uzavření Smlouvy nebo jste-li o vadě věděli před převzetím Zboží, resp. jsme Vás na ni upozornili nebo Vám z toho důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.
 
7.4. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro Spotřebitele.
 
7.4.1 Máte nárok uplatnit Vaše práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytnou při převzatém Zboží ve lhůtě 2 měsíců od zjištění vady, nejpozději však do 24 měsíců od dodání Zboží. Pokud je předmětem koupě Zboží s digitálními prvky, u kterého se má digitální obsah dodávat nebo digitální služba poskytovat nepřetržitě během dohodnuté doby, odpovídáme za každou vadu digitálního obsahu nebo digitální služby, která se vyskytne nebo projeví po celou dohodnutou dobu, nejméně však po dobu 2 let od dodání Zboží s digitálními prvky.
7.4.2 Pokud je Vám Zboží dodáno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, doporučujeme Vám, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost neprodleně oznámili na telefonním čísle +421 55 62 552 61 nebo e -mailem na soba@soba.sk. Rozhodnete-li se takovou zásilku probrat, je nutné v přítomnosti dopravce zásilku zkontrolovat a ujistit se, že nechybí žádné položky Zboží a že jsou všechny položky Zboží v pořádku. Pokud zjistíte, při kontrole zásilky podle předchozí věty, že stav nebo počet položek objednaného Zboží není v souladu s tím, co jste si objednali, doporučujeme Vám sepsat s dopravcem Zápis o poškození zásilky nebo vytknout takový nedostatek v předávacím protokolu dopravce.
7.4.3 V případě dodatečného zjištění zjevných vad po převzetí Zboží (např. mechanického poškození, chybějící Zboží nebo jeho položky, nesprávné Zboží nebo jeho položky) Vás žádáme bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže. Později uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, jsme oprávněni odmítnout.
7.4.4 Nejste oprávněni uplatnit si právo z odpovědnosti za vady v případě, že za vady neodpovídáme ve smyslu bodu 7.1.5. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v době uzavření Smlouvy.
7.4.5 Právo z odpovědnosti za vady, jste oprávněn uplatnit způsobem dle bodu 8.5.1. a ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1 těchto Podmínek.
 
7.5. Uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace).
 
7.5.1 V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména nebude-li splněna některá z podmínek dle bodu 7.1 6., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z odpovědnosti za vady (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Naších identifikačních údajů, případně osobně na Naší provozovně, jejíž adresa je dostupná na našem webovém sídle. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu těchto Podmínek.
7.5.2 Ve Vašem oznámení, kterým si uplatňujete reklamaci uveďte především popis vady Zboží a Vaše identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem obdržet vyrozumění o způsobu vyřízení reklamace, a také uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady, specifikovaných v bodě 7.6.3. až 7.6.8., si uplatňujete.
7.5.3 Při uplatnění reklamace nám předložte i doklad o koupi Zboží (fakturu), a to za účelem prokázání jeho koupě u Nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat.
7.5.4 Za den uplatnění reklamace považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (dle bodu 7.5.3). V případě, že je Vaše podání, kterým si uplatňujete reklamaci, neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, neobsahuje požadované dokumenty apod.), písemně, zejména e-mailem, si od Vás vyžádáme doplnění podané reklamace. V tomto případě reklamační řízení začíná v den doručení Vašeho doplněného podání.
7.5.5 Když nám bude doručena Vaše reklamace nebo Vaše doplnění podané reklamace, tak Vám neprodleně vystavíme písemné potvrzení o přijetí reklamace, resp. potvrzení o vytčení vady. V potvrzení uvedeme nejkratší možnou lhůtu určenou dle bodu 7.6.1., ve které odstraníme vytčenou vadu Zboží.
7.5.6 Pokud nedoplníte podanou reklamaci ve smyslu bodu 7.5.4. tohoto článku bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne doručení Naší výzvy dle bodu 7.5.4. tohoto článku, budeme považovat Vaše podání za neopodstatněné a pokud jsou požadovány chybějící informace, k jejichž doplnění jste byli vyzváni, nezbytné pro vyřízení reklamace, můžeme rozhodnout, že se takovou neúplnou reklamací nebudeme zabývat.
 
7.6. Vyřízení reklamace.
 
7.6.1 Na základě Vašeho rozhodnutí, který ze způsobů odstranění vady specifikovaných v bodě 7.6.3. a 7.6.4. až 7.6.8 uplatňujete, vadu odstraníme v přiměřené lhůtě, kterou potřebujeme k posouzení vady ak opravě nebo výměně věci s přihlédnutím k povaze věci a povaze a závažnosti vady, a která nepřesáhne více než 30 dnů ode dne uplatnění Vaší reklamace, resp. ode dne vytčení vady. Spotřebitelskou záruku podle § 626 občanského zákoníku neposkytujeme. Vámi zvolený způsob odstranění vady nejsme povinni akceptovat, pokud Vámi zvolený způsob není možný nebo by nám způsobil nepřiměřené náklady s přihlédnutím k Ceně Zboží a závažnosti vady.
7.6.2 Pouze ve výjimečných případech az objektivních důvodů můžeme lhůtu pro odstranění vady uvedenou v potvrzení o přijetí vytknutí vady prodloužit o nejhezčí dobu potřebnou k odstranění vady. O takovém prodloužení lhůty pro odstranění vady Vás písemně informujeme.
7.6.3 Pokud jde o vadu, kterou můžeme odstranit její opravou, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně opravena na Naše náklady.
7.6.4 Místo odstranění vady její opravou můžete požadovat výměnu Zboží.
7.6.5 Namísto odstranění vady Zboží její opravou můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí závažné potíže.
7.6.6 Po uplynutí lhůty pro odstranění vady máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží nebo můžete odstoupit od Smlouvy. Stejná práva máte také iv případech, pokud vadu neopravíme nebo Zboží nevyměníme, odmítneme opravit nebo vyměnit Zboží z důvodu, že oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady, Zboží má nadále stejné vady navzdory jeho opravě nebo výměně nebo Vás informujeme o tom, že vadu nelze opravit nebo Zboží vyměnit v přiměřené lhůtě nebo aniž bychom Vám způsobili závažné potíže. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodaného Zboží a hodnoty, kterou by Zboží mělo, pokud by bylo bez vad. Kupní cenu nebo vyplacení slevy z kupní ceny Vám vyplatíme stejným způsobem, jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se výslovně nedohodneme na jiném způsobu úhrady. Všechny náklady spojené s úhradou hradíme My.
Od Smlouvy podle bodu 7.6.6 nemůžete odstoupit, pokud jste se spolupodíleli na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Pokud se Smlouva týká více Zboží, můžete odstoupit o Smlouvy pouze ve vztahu k vadnému Zboží. Ve vztahu k ostatním Zbožím můžete odstoupit od Smlouvy, jen pokud nelze důvodně očekávat, že budete mít zájem ponechat si ostatní Zboží bez vadného Zboží.
7.6.7 Pokud jde o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně užívat jako Zboží bez vady, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Stejná práva Vám přísluší, jde-li sice o odstranitelné vady, ale nemůžete pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad Zboží řádně užívat.
7.6.8 Vaši reklamaci, resp. vytčení vady vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží nebo písemným odůvodněným odmítnutím odpovědnosti za vady, tedy odmítnutím Vaší reklamace.
 
7.7. Jste-li Spotřebitelem, Uplatnění práv z odpovědnosti za vady Zboží se řídí ustanovením § 619 a násl. Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele. čj. 250/2007).
 
7.8. Odmítneme-li odpovědnost za vady, respektive odmítneme Vaši reklamaci, máte právo obrátit se na akreditovanou osobu, autorizovanou osobu nebo notifikovanou osobu (např. znalec, autorizovaná, akreditovaná nebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vědecká instituce apod.), aby Vám poskytla znalecký posudek nebo odborné stanovisko, kterým prokážete Naši odpovědnost za vady Zboží.
 
7.9. V případě, že prokážete naši zodpovědnost za vady Zboží dle bodu 7.8. máte možnost nám vady Zboží opakovaně vytknout, přičemž platí, že tuto zodpovědnost nemůžeme odmítnout a tedy budeme povinni za opětovně zabývat Vaší reklamací.
 
7.10. Náklady související se získáním znaleckého posudku nebo odborného stanoviska podle bodu 7.8. těchto Podmínek snášíme My, avšak musíte si je u Nás uplatnit nejpozději do 2 měsíců od vyřízení opětovné reklamace.
 
7.11. Tímto jsme Vás řádně poučili o Vašich právech, souvisejících s uplatněním zodpovědnosti za případné vady Zboží. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost v předstihu a řádně si přečíst podmínky reklamace Zboží a rozumíte jim.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho začátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, popřípadě v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
 
8.2. V případě, že jste Spotřebitel, máte v souladu s ustanovením § 20 Zákona o ochraně spotřebitele právo odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí Zboží, resp. uzavření Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, resp. uzavření Smlouvy o dodání digitálního obsahu, který dodáváme jinak než na hmotném nosiči. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem převzetí poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem převzetí první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené při Našich identifikačních údajích v Podmínkách). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu Podmínek. Jste oprávněn odstoupit od Smlouvy i jen ve vztahu ke konkrétnímu Zboží nebo Zbožím, pokud jsme na základě Smlouvy dodali nebo poskytli více Zboží. Účinky odstoupení od Smlouvy se vztahují i ​​na případnou každou doplňkovou smlouvu ke Smlouvě, to neplatí, pokud se výslovně dohodneme jinak.

8.3. V případě, že jste Spotřebitel a nedodáme Vám Zboží včas, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty dle § 517 odst. 1 písm. 1 Občanského zákoníku, pokud Vám odmítneme Zboží dodat.

8.4. Ani jako Spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
8.4.1 poskytnutí služby, pokud došlo k úplnému poskytnutí služby a poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy s Vaším výslovným souhlasem a zároveň jste prohlásili, že jste byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácíte právo na odstoupení od Smlouvy po úplném poskytnutí služby, jste-li podle Smlouvy povinen zaplatit Cenu;
8.4.2 prodej Zboží, jehož Cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které nemůžeme ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
8.4.3 prodej alkoholických nápojů, jejichž Cena byla dohodnuta v době uzavření Smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich Cena závisí na pohybu cen na trhu, které nemůžeme ovlivnit;
8.4.4 prodej Zboží, které bylo zhotoveno podle vašich specifikací nebo které bylo vyrobeno pro Vás na míru;
8.4.5 prodej Zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze a Zboží, které bylo po dodání neoddělitelně smícháno s jiným;
8.4.6 prodej Zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
8.4.7 prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru prodávaných v ochranném obalu, došlo-li po dodání Zboží k porušení původního obalu;
8.4.8 prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném;
8.4.9 dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a My jsme Vám oznámili, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy.
 
8.5. Lhůta pro odstoupení podle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu (nejpozději však v její poslední den) odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
 
8.6. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení na Váš bankovní účet, ze kterého byla připsána, případně na Váš bankovní účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte či prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, včetně originálního obalu. Zboží nám neposílejte na dobírku.
 
8.7. V případě odstoupení od Smlouvy podle čl. 8.2 Podmínek jste povinen ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení Nám Zboží zaslat, předat Zboží Nám nebo Námi pověřené osobě k převzetí Zboží, přičemž nesete náklady na vrácení Zboží k Nám. To neplatí pokud se dohodneme, že si Zboží vyzvedneme osobně nebo prostřednictvím Námi pověřené osoby. Lhůta je zachována, bylo-li Zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, ale jen ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání Zboží, které jsme pro dodání Zboží nabízeli. Uvedené v první větě tohoto bodu platí i pro vrácení hmotného nosiče, na kterém Vám bylo dodáno Digitální plnění v rámci Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění. Po Vašem odstoupení od Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění jsme také oprávněni zamezit Vám v dalším používání Digitálního plnění, zejména omezením přístupu k Digitálnímu plnění nebo zrušením Vašeho uživatelského účtu. Pokud je předmětem Smlouvy, od které odstupujete poskytování služby, jste povinen Nám uhradit Cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy, pokud jste před poskytnutím plnění udělili výslovný souhlas se zahájením poskytování služby.
 
8.8. Za škodu odpovídáte v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní.
 
8.9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel Zboží dohodnutého ve Smlouvě přerušil výrobu nebo provedl závažné změny, které znemožnily realizaci splnění Našich povinností ze Smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení veškerého Našeho úsilí, které lze od Nás spravedlivě požadovat, nejsme schopni Vám Zboží dodat ve lhůtě určené těmito Podmínkami. V těchto případech jsme povinni Vás o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat a vrátit Vám již uhrazenou Celkovou cenu za Zboží, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení od Smlouvy. Uhrazenou Celkovou cenu za Zboží Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste Celkovou cenu uhradil Vy, přičemž tím není dotčeno právo se s Vámi dohodnout na jiném způsobu vrácení platby, pokud v souvislosti s tím Vám nebudou účtovány žádné další poplatky.
 
8.10. Od Smlouvy jsme oprávněni odstoupit iv případě, že jste Zboží nepřevzali do 5 pracovních dnů ode dne, kdy Vám vznikla povinnost Zboží převzít.

9. PODÁVANÍ PODNĚTŮ A STÍŽNOSTÍ

9.1. Jako Spotřebitel jste oprávněn podávat podněty a stížnosti písemně, a to prostřednictvím e-mailu na: soba@soba.sk

9.2. O posouzení podnětu nebo stížnosti Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail
 
9.3. Podnět k provedení kontroly, pokud nejste spokojen s vyřízením Vašeho podnětu nebo stížnosti můžete podat i elektronicky prostřednictvím platformy dostupné na webové stránce  https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

10. ALTERNATÍVNÍ ŘEŠENÍ SPORU SO SPOTŘEBITELY

10.1. Máte právo obrátit se na Nás se žádostí o nápravu, a to prostřednictvím e-mailu zaslaného na soba@soba.sk pokud nejste spokojeni se způsobem, kterým jsme vyřídili Vaši reklamaci nebo pokud se domníváte, že jsme porušili Vaše práva. Odpovíme-li na Vaši žádost zamítavě nebo na ni neodpovíme do 30 dnů od jejího odeslání, máte právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů („Subjekt“) podle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o alternatívnom riešení sporov“).

10.2. Subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 Zákona o alternativním řešení sporů a jejich seznam je zveřejněn na stránce Ministerstva hospodářství SR: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .

10.3. Návrh můžete podat způsobem určeným podle § 12 Zákona o alternativním řešení sporů.

10.4. Dále máte právo zahájit mimosoudní řešení sporů online prostřednictvím platformy OSR dostupné na webové stránce: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

11. ZÁVEREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
 
11.2. Smlouvu lze měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, nýbrž jen Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.

11.3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud tento stav trvá po dobu delší než 10 dní, máme My i Vy právo od Smlouvy písemně odstoupit.

11.4. Neoddělitelnou přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy spolu s poučením, které naleznete na následujícím linku: https://www.stromecekvanocni.cz/menu/reklamace/
 
11.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

11.6. Na Naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování podle § 2 písm. I) Zákona o ochraně spotřebitele.

11.7. Tyto Podmínky nadývají účinnosti 29.07.2024

PŘÍLOHY - FORMULÁŘE KE STAŽENÍ:
- formulář: "Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku"
- formulář:"Reklamační protokol"